»Če kupim čevlje številka 42, zelo pomaga, če je spodaj opis, 'feels like 41,' torej, da je številka nekoliko manjša, zato bom vzel večjo.«
»Zasvojenost s spletnim nakupovanjem predstavlja enega izmed izzivov, povezanih z uporabo interneta, s katerim se sistematično ukvarjamo.«
»Hitra primerjava za isti izdelek je velika prednost.«
»Ugotavljamo, da je največkrat glavni namen, da kupec plača, izdelkov pa ne dobi.«
»Nakup nam pomeni vznemirjenost, pričakovanje in veselje v danem trenutku, ko pritisnemo na gumb kupi ali naroči, pozneje pa nam lahko taisti nakup sproži občutek krivde, gnusa in razočaranja.«
»Zmogljivosti na tem področju so trenutno desetkrat večje kot pred izbruhom te krize.«
»Obdobja ugodnih nakupov se veselijo tudi goljufi. Nastavljajo nam pasti s privlačnimi oglasi, ki nas vabijo z mamljivimi 'posebnimi ponudbami' in 'izjemnimi popusti'. O teh 'neverjetnih priložnostih' nas obveščajo z množico elektronskih in SMS-sporočil ter z vztrajnimi klici. Če se ujamemo v past, blaga seveda nikoli ne dobimo, mnogim žrtvam pa goljufi celo izpraznejo bančni račun. Zato previdno.«
»Veliko bo odvisno od proračuna posameznega potrošnika, pa tudi od vse višjega obiska spletne trgovine.«
»Kupci, ki so do zdaj prišli k nam, so bili zelo previdni. Roke so držali k sebi, čeprav so si jih na vhodu razkužili, ničesar se niso upali dotakniti, ampak so le od daleč pokazali na oblačilo, ki jih zanima, zato ni bilo veliko za razkuževati.«
»V ZDA imajo dober primer prakse, ko umetna inteligenca kupcu ponudi podobne izdelke po znižani ceni.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju